Webbased Software VOffice Beveiliging

Makelaardij en Onroerend goed

Ook in de onroerend goed branche is automatisering een onmisbaar hulpmiddel om te komen tot een effectieve en efficiënte bedrijfsvoering. Om uw klanten en relaties goed van dienst te zijn, moeten opgeslagen gegevens gemakkelijk te raadplegen zijn. U wilt immers als professioneel makelaar snel alle gewenste overzichten kunnen produceren. Daarnaast is ook de snelheid van zakendoen enorm toegenomen. Niet alleen als gevolg van automatisering, maar ook door het toenemende gebruik van Internet, door uw (potentiële) cliënten. Uw werkzaamheden vereisen daarom een adequate ondersteuning, met software die is ontwikkeld door mensen die uw branche door en door kennen. Dat geeft u de mogelijkheid zich te richten op de kernactiviteiten van uw onderneming.

Zekerheid met Voffice
Voffice geeft u de mogelijkheid informatie met betrekking tot uw relaties (cliënten en derden) op overzichtelijke wijze onder te brengen. Denk hierbij aan de persoonsgegevens en wensen van uw cliënten, de voortgang van de verkoop, de registratie van sleutels, de facturering en de grafische en/of tekstuele weergave van uw objecten (woonhuizen, appartementen, winkels, kantoorpanden e.d.). Het pakket biedt alle benodigde documenten voor de koop, huur of taxatie van een object. Door de koppeling van het softwarepakket aan het Internet is het mogelijk op elke gewenste plek met Voffice te werken. Zo kunt u bijvoorbeeld eenvoudig bij een opdrachtgever ter plaatse de status van een pand opvragen om meer te weten te komen over de locatie/ligging van het object, de afmeting, historie, koopprijs en aanwezige voorzieningen. Door de snelle manier van werken en het grote bedieningsgemak, bespaart u veel tijd en kosten op routinematige werkzaamheden.
Voffice is een complete applicatie, die voorziet in de automatisering van alle binnen de makelaardij voorkomende werkzaamheden. De branchespecifieke functionaliteiten zijn ontwikkeld in nauwe samenwerking met deskundigen uit de markt en zijn gebaseerd op jarenlange ervaring van Voffice in de makelaardij.

Als producttechnisch marktleider biedt Voffice echter méér dan de doorsnee softwarepakketten.

Matching
De kernactiviteiten van de makelaar bestaan voor een belangrijk gedeelte uit het bij elkaar brengen van partijen. Aan de ene kant de verkoper/verhuurder, aan de andere kant de potentiële koper/huurder. Administratief gezien loopt alles via een opdracht.

De drie belangrijkste componenten binnen Voffice omvatten dan ook de onderdelen relaties, objecten en dossiers. Zij vormen de basis van elke makelaarsadministratie. De specifieke eisen en wensen van uw klanten kunt u invoeren en vergelijken met/ koppelen aan de ingevoerde pandgegevens van uw totale aanbod. En visa versa. Dit leidt tot een perfecte matching van beide partijen.

Marco Schreijen, controller bij Bonnema Heerlen (www.bonnema.nl)
Toen wij in 2006 voor Voffice kozen hadden we een al een aantal CRM-pakketten nauwkeurig onder de loep genomen. Alle anderen hadden voordelen en nadelen ten opzichte van de Oracle maatwerk applicatie waar we van migreerden. Geen enkele bood dezelfde functionaliteit die wij zochten voor Makelaardij, Verzekeringen en Hypotheken. Vict en Voffice beloofde ons een stabiel basis CRM systeem waar al onze wensen modulair aan konden worden toegevoegd. Geen loze belofte! We hebben en gebruiken nu al meer dan zes jaar een systeem dat bij ons past en dat, net als Vict zelf, zo flexibel is dat we het snel kunnen laten aanpassen aan veranderende marktomstandigheden of werkwijzen. Probeer dat maar eens te vinden in een pakket en bij een andere aanbieder...!


Referenties

Referenties van Vict Informatici

LEVGroep Logo
Nieuws

Volg het nieuws over Vict Informatici

Social Media

Vict Informatici is te volgen op Social Media

Contact

Vul hieronder uw gegevens in om contact met ons op te nemen.

Contactgegevens

Vict Informatici
Postbus 555
5600 AN Eindhoven
Stratumsedijk 20
5611 ND Eindhoven
Vict Informatici
T: 040 - 23 23 300
F: 040 - 23 23 301
E: info@vict.nl

Blijf op de hoogte!